امروز جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
در پاسخ به هتک حرمت قرآن کریم
كانون اسلامى فارغ التحصيلان شبه قاره هند شاخه خراسان شمالى در پاسخ به هتک حرمت قرآن کریم، توهین به مقدسات مسلمانان و بازی جدید کشورهای غربی با مستمسک دموکراسی در پوشش توهین به مقدسات بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش کانون، متن بیانیه كانون اسلامى فارغ التحصيلان شبه قاره هند شاخه خراسان شمالى به شرح زیر است: 
ِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِالذِّكْرِ لَمَّا جَاءَهُمْ وَإِنَّهُ لَكِتَابٌ عَزِيزٌ لَايَأْتِيهِ الْبَاطِلُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَلَا مِنْ خَلْفِهِ تَنزِيلٌ مِنْ حَكِيمٍ حَمِيدٍ (فصلت ۴۱ و ۴۲)

اقدام رذیلانه، غیر عقلانی، غیر اخلاقی و ضدبشری عده‌ای مزدور و مدعیان آزادی بیان در اهانت به قرآن کریم که تحت حمایت آمريكا و اسرائيل و دولتهاى غربى با برنامه خودفروختگان و براندازان انجام شد، یک جنایت فرهنگی است و بستر و شرایط لازم برای هتک مقدسات امت اسلامی را فراهم ساخت.

این اقدام دین‌ستیزانه و هنجارشکنانه دشمنان اسلام مخصوصا پس از بزرگترین گردهمایی مسلمانان جهان یعنی ایام حج، بیانگر گسترش روزافزون گرایش به دین اسلام و استیصال دشمنان در مقابل این نور جاودان است.

كانون اسلامی فارغ التحصيلان شبه  قاره هند شاخه خراسان شمالی  چنگ اندازی بی ثمر با دستان آلوده بر چهره آفتاب تابان قرآن عزیز را محکوم و از اقدام جنایتکارانه هتک حرمت قرآن کریم اعلام انزجار می نماید.

قطعا دولت قرآن مستدام است و عالمگیر و تلاش های بیهوده بی خردان عالم، خللی در جاودانگی و جهانشمولی آن ایجاد نخواهد کرد.

یرید الجاحدون لیطفئوه
ویأبی اللّه إلاّ أن یتمه

سيدمحمدرضا سيدى:
دبير كانون اسلامى فارغ التحصيلان شبه قاره هند شاخه خراسان شمالى
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها